Review sampon Elseve Total Repair 5

Eu sunt fana Garnier Fructis si nu mi-as fi luat L’oreal Elseve daca nu mi l-ar fi recomandat coafeza. A spus ca samponul acesta ingroasa parul cu fir fin si subtire cum e al meu, asa ca de curiozitate mi l-am cumparat.

La primele spalari produsul nu mi s-a parut mai bun decat, sa zicem Pantene Pro V sau Garnier Fructis Long & Strong. Face o spuma bogata, are un parfum foarte slab, deloc persistent. Lasa parul stralucitor, moale si fin. Nu mi-a produs matreata, iritatii sau mancarimi ale scalpului. Per ansamblu un sampon bun dar care nu iese la prima vedere cu nimic in evidenta.

Adevaratele rezultate se observa, insa, dupa mai multe utilizari. Pot sa spun ca intradevar, mi-a ingrosat un pic parul, daca il prind cu mana intr-o coada, il simt mai viguros, voluminos si gros. Partea proasta e ca efectul tine doar cat folositi samponul; in vacanta am fost in Oradea si m-am spalat cu Garnier, ca urmare parul a revenit la forma dinainte : stralucitor, moale dar subtire.

Lasă un răspuns

