Inspiratie : rochia de banchet

Cum cresc un pic temperaturile din termometre si zilele se lungesc, cum toata lumea se trezeste la viata. Colegii au chef de filme, admiratorii de restaurante, prietenii de cluburi, fetele de terase si uite asa nu mai apuc eu sa scriu pe blog. Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca ne aflam in aceea perioada a anului a carui nume nu-l rostim. Luni am dat primul examen si lunea care vin ma mai asteapta doua astfel ca si noptile imi sunt pline si nici atunci nu apuc sa postez.

Suficient cu scuzele caci acum vorbim, pe scurt ce e drept, de un subiect care cu siguranta fascineaza aproape orice fata : rochia de banchet ! Eu termin facultatea anul acesta asa ca pentru mine subiectul e de actualitate. O sa mai fac postari pe tema asta cand mi se mai elibereaza programul, insa pana atunci vreau sa va arat cateva rochii care mie mi-au placut si le-am salvat, sa le folosesc ca sursa de inspiratie.

rochie corai rochie duo rochie euphoria rochie nissa rochie paiete rochie sherri hill rochie slevees rochie starsh rochiebb rochieroz

A doua parte a articolului aici.
The second part of this article here.

One thought on “Inspiratie : rochia de banchet

Lasă un răspuns

