Banchetul

S-au dus si cei patru ani de facultate, mult mai repede decat am fi putut anticipa. Pentru ca am muncit destul in acest timp, am sarbatorit finalul asa cum s-a cuvenit, cu un banchet plin de clasa intr-o locatie minunata: Sun Garden.

Am parcurs o gradina superba, cu flori, lac si cascada pana am ajuns in cortul elegant, unde ne serveau chelneri cu manusi albe, si o masa cu fructe ne invita sa le gustam, nu inalte de a le imbraca intr-un strat de ciocolata de la fantana. Evident nu au lipsit nici paharele inainte umplute cu sampanie savuroasa si fotografii profesionisti pregatiti sa ne suprinda in ipostaze demne de vedete de la Hollywood, in rochii somptuoase, machiaje elaborate si bineinteles baietii in cele mai elegante costume.

Rochie din matase naturale cu cristale Swarovsky Alexandra Nagy – Pantofi Stradivarius – Plic snakeskin Eponge – Cercei no nameIMG_1271 bf  IMG_1230 IMG_1253 bf

IMG_1300  IMG_1268IMG_1321IMG_1323 tortulIMG_1331IMG_1352

2 thoughts on “Banchetul

Lasă un răspuns

