Manichiura cu gel lac

IMG_1151

La banchet totul trebuie sa fie perfect, inclusiv manichiura. Unghiile mele se exfoliaza foarte tare in ultimul timp asa ca o oja obisnuita nu ar fi rezistat prea mult si nu vroiam ca in ziua banchetul sa trebuiasca sa merg si la manichiura, mi-era suficient sa stau la coafor si machiaj. Nu vroiam nici sa imi pun „unghii false” asa ca am ales un soi de compromis, lacul permanent.

Nu se construieste nimic, oja se aplica pe unghia naturala dar se usuca la lampa UV. Sunt mult culori disponibile si se pot face modele. Partea cea mai buna este faptul ca manichiura aceasta ar trebui sa tina in jur de trei saptamani. Din pacate la mine nu a rezistat perfect nici macar o saptamana, s-a ciobit si s-a desprins la varfuri, poate tot din cauza exfolierii excesive a unghiilor mele, nu stiu.

Manichiura se indeparteaza tot la salon. Eu mi-am facut-o in Oradea si m-a costat 35 de ron. Voi ati incercat acest tip de manichiura ? Cum vi s-a parut ?

IMG_1146

IMG_1152

IMG_1156

7 thoughts on “Manichiura cu gel lac

    1. merita sa le incerci ca de aratat, arata bine, isi pastreaza luciul nu ca oja obisnuita dar sa imi zici te rog, daca nu uiti, cat te-a tinut manichiura

      1. Iti zic, eu sper totusi sa reziste cam… nu stiu… toata vara? :)) bine poate exagerez dar am asteptari mari

    2. vreo trei saptamani ar trebui sa reziste… mai mult sigur te-ai plictisit de model :d plus ca arata urat dpa un timp pentru ca cresc unghiile

Lasă un răspuns

