Review – Garnier Essentials Hydrating Night Care

Cumpar periodic crema de noapte regeneranta din gama Essentials de la Garnier pentru ca sunt multumita de ea. Acum am luat-o de la Dm cu 24 ron (50 ml), insa o gasiti mai ieftina in Auchan sau la 19 ron pe Aoro.ro .

Se absoarbe destul de repede, are un miros placut dar foarte subtil si nu are o consistenta uleioasa sau grasa. Pielea ramana moale, fina si vizibil hidratata dupa utlizarea ei asa ca v-o recomand daca nu aveti probleme deosebite a tenului. Iarna tenul meu se exfoliaza uneori, insa crema rezolva aceasta problema.

Tenul meu e mixt asa ca atunci cand ma trezesc, imi luceste fruntea, acesta ar fi singurul lucru negativ pe care il pot spune despre aceast produs. Nu mi-a provocat iritatii sau alergii si este recomandata pentru toate tipurile de ten, insa personal nu cred ca ar face fata si unui ten foarte foarte uscat.

2 gânduri despre „Review – Garnier Essentials Hydrating Night Care

Lasă un răspuns

