Tinute de festival

Hei ce faceti ? Eu ma aflu in Cluj si ma pregatesc de Peninsula, eveniment care este deja in plina desfasurare ! Electric Castle si Bestfest s-au sfarsit deja, insa urmeaza multe alte festivaluri interesante dintre care voi aminti doar de Sunwaves. Eu una am avut ceva bataie de cap cu tinuta si m-am gandit ca poate sunteti si voi in aceeasi situatie asa ca am incropit aceasta postare pentru voi, amatoarele de astfel de manifestari.

In primul rand trebuie sa ne gandim de ce partcipam la festivaluri. Pentru muzica, pentru prieteni si distractie deci nu pentru a ne afisa; asa ca tocurile, platformele si pantofii pretiosi trebuie sa ramana acasa. Am vazut si domnisoare umbland pe tocuri pe nisip sau iarba, ieseau in evident ce-i drept, insa doar intr-un mod penibil. In plus nici nu te poti distra, nu poti dansa cum trebuie daca nu ai ceva comod in picioare. Asa ca orientati-va spre tenisi, cizme de vara sau de cauciuc eventual sandale cu talpa plata sau balerini.

Urmatorul lucru de care trebuie sa tineti cont este vremea. Chiar daca pe la ora 8, inca este cald afara cu siguranta veti dansa pana in zori asa ca trebuie sa fiti pregatite si pentru temperaturi mai scazute. Eu va recomand sa aveti la voi si un jerseu, pentru ca e usor de asortat, comod si cand nu e nevoie de el poate fi legat de geanta cross body sau peste umeri. Am vazut si fete care apeleaza la clasica jacheta de piele pentru se asorteaza lookului „festival”.

Majoritatea dintre noi asociaza un festival cu o tinuta de tip blugi scurti si maieu/tricou alb/negru, dar puteti fi creative. Se preteaza si rochiile, atat timp cat sunt comode si nu sunt realizate din materiale pretioase. Eu as miza si pe salopete, colantii, fuste, pantalonii scurti cu talie inalta, topurile de tip bustiere sau body-uri. Nu uitati nici de accesorii : lanturi, bratari, cercei, inele, saluri, accesorii pentru par. Practic prin ele puteti iesi cu adevarat in evidenta.

In ultimul rand, trebuie sa ne gandim si la o geanta. Sa nu fie mica, pentru ca avem nevoie de bani, buletin, gume, chei, balsam de buze, servetele si alte maruntisuri, dar nici prea mare sa ne incurce la dans. Nu se potrivesc gentile plic pentru iti tin mainile ocupate in mod inutil, asa ca apeleaza la o geanta tip postas sau chiar la un rucsacel trendy.

IMG306

Lasă un răspuns

