B-day Outfit

IMG_0041 bf

Vineri a fost ziua mea de nastere. Cu acesta ocazie am purtat o rochie cu peplum, simpla, neagra New Look, pantofi cu toc nude Zara si un plic care nu se vede in poze. Colierul este al sorei mele si daca nu ma insel l-a cumparat din H&M.

IMG_1505 bf

IMG_1508

IMG_1514

Ziua am mizat pe un machiaj natural, accentuate fiind doar buzele cu un ruj corai. Seara am ales un smokey eyes dramatic, despre care v-am povestit mai multe aici.

IMG_0098

In curand pe blog si o postare despre noua mea oja chartreuse. Imi place tare, tare mult aceasta culoare deosebita.

IMG_0030

IMG_1431

Lasă un răspuns

