23 de lucruri despre mine

Vineri a fost ziua mea si am implinit 23 de ani. Cu ocazia acestei aniversari trebuie sa apara si acest articol pe blog. Week end-ul s-a dovedit, insa, mult mai incarcat decat m-as fi asteptat asa ca postarea nu a fost gata de publicare pe 26 iulie, dar pentru ca exista o vorba adevarata care spun „mai bine mai tarziu decat niciodata” astazi va prezint 23 de lucruri pe care probabil nu le stiati despre mine.

1. Nu beau cafea. De niciun fel, niciodata. Pentru ca pur si simplu nu imi place gustul ei. Nu sunt nici fumatoare, insa sunt depedenta de o anume bautura carbogazoasa. Consider ca sucul negru este singurul meu viciu.

2. Nu sunt cinefila, ma uit foarte rar la filme, nu prea am rabdare. Insa, daca e sa ma uit la un film cu siguranta va fi unul de groaza. Imi plac mult productiile horror.

3. Primul blog l-am inceput cand aveam 17 ani, in martie 2008 din lipsa de ocupatie dar si din pasiune pentru scris. Se numeste Urban si il puteti vizita aici, insa nu a fost updatat de mult .

4. De vreo 7 ani sunt mare ascultatoare de muzica electronica, „house” cum i se spune popular si impropriu. Prefer deep house-ul, tech house-ul, chiar si minimalul sau techno-ul, dar nu sunt fana trance, dupstep sau drum and bass.

5. Cred in Dumnezeu, intr-o forta superioara, dar nu cred in dogmele bisericesti, in preoti, post si asa mai departe. „Oficial” sunt ortodoxa, dar ma consider deista.

6. Iubesc mult animalele, indiferent ca e vorba de catelusi, pisici, cai, lei sau de ce nu crocodili. Imi fac des cate un nou prieten necuvantator si cand eram mica imi doream sa devin veterinar.

7. In liceu, prin clasa a 10a a 11a aveam 62 de kg. In anul I de facultate aveam 52 kg. Pierdeam cam mult timp cu ganduri despre diete, slabit, sala, dar din fericire am scapat de aceasta mini obsesie.

8. Nu suport sa ma trezesc dimineata. Prefer sa nu dorm deloc decat sa ma trezesc la o ora prea matinala. In schimb imi place mult noaptea, parca totul e mai calm si plin de inspiratie.

9. Materiile mele preferate de la facultatea pe care am urmat-o (Drept – Babes Bolyai) sunt dreptul constitutional, partea de drepturi si libertati fundamentale si dreptul penal, partea generala. Prefer dreptul public si nu prea agreez materiile de drept international.

10. Nu am permis auto. Am facut scoala, dar am cazut traseul, apoi sala si m-am lasat pagubasa.

11. Nu imi place sa stau la soare sa ma bronzez, ma plictisesc. Nu imi place nici sa merg la piscina sau la strand. O fac rar, mai mult din lipsa de ocupatie si pentru nu imi place sa fiu chiar alba ca branza.

12. Chiar daca am studiat dreptul, pasiuniile mele, daca le pot numi asa, raman engleza (am un atestat si am luat examenul Cambridge – nivel avansat cu cea mai mare nota, A ) si biologia (am fost olimpica in „frageda pruncie”).

13. Nu stiu sa gatesc. Nu imi place si mi se pare ca nu am deloc indemanare.

14. M-am nascut in Oradea, dar am urmat facultatea in Cluj-Napoca. Daca ar fi sa fac o mini comparatie intre cele doua urbi, as spune ca Oradea e un oras mai frumos si linistit, insa Clujul e mai putin plictisitor si populat de oameni mai simpatici.

15. Contrar impresiei generale despre oradeni, nu stiu sa vorbesc maghiara. E o limba grea si nu prea am avut prieteni apropiati sau iubit sa fiu tentata sa o invat. Cunosc doar cateva cuvinte de baza pe care le poti numara pe degete.

16. Nu imi place la tara, nu imi place in natura si nici drumetiile. Pentru mine vacanta ideala cu siguranta nu e la munte, sau in padure cu cortul ci intr-un oras, cu cat mai mare, agitat si cosmopolit cu atat mai bine.

17. Culoarea mea preferata este movul. Camera, periuta de dinti, papucii, toate sunt mov, doar haine mov nu am si nici nu intentionez sa imi achitionez. Imi plac mult si verdele menta, griul, fuchsia/mangenta si mai nou chartreuse (combinatia neon dintre verde si galben, lime).

18. De cand eram prin clasa a 6a sunt mare sustinatoare a echipei Steaua Bucuresti. Am fost si la cateva meciuri si nu, nu ma uit la fotbal doar pentru ca unii fotbalisti arata bine.

19. M-am nascut in zodia leului si sunt mandra de acest lucru. Mi se pare o zodie grozava, chiar daca avem si noi leii defecte, in general suntem persoane altruiste, generoase, calitati pe care eu le apreciez foarte tare.

20. Nu am avut niciodata parul vopsit, unghii false, extensii, sau alte „imbunatatiri” de genul acesta. Consider ca unica frumusete e cea naturala.

21. Am colaborat o perioada cu o agentie de publicitate oradeana, Manifest Iq, in calitate de online executive. Desi ma atrag chestiuniile legate de lumea virtuala, web design, publicitate si copy writing, le consider mai mult niste activitati de timp liber si nu ma vad cu o cariera in aceste domenii.

22.  Imi place foarte foarte mult inghetata, astfel ca o consum chiar si in mijlocul iernii. Nu prea imi place cea simpla, clasica de vanilie sau ciocolata, preferata mea e cea cu arome mai exotice, de genul fistic, migdale sau cocos.

23. Consider ca make up-ul e o arta, imi place sa ma machiez si consider ca ma pricep. Cand vine vorba de aranjatul parului, e o alta problema. Nu ma pricep si imi e lene sa imi aranjez parul asa ca de multe ori il las desprins, noroc ca e drept, lung si intins si arata ok si asa.

DSC00819 bf

8 thoughts on “23 de lucruri despre mine

  1. Ow, stiu ca este inapropriat dupa atata timp si intarziere (dar niciodata nu este prea tarziu :D), insa doresc sa-ti urez : La multi ani !!! 😀

  2. Ok ! Pardon ! Joyeux anniversaire avec un peu de retard (c’était donc le vendredi 22 juillet…
    23 ans le bel âge et toute la vie devant toi ! Belle journée !

  3. Oui, encore une fois pardon ! Ton article est de juillet 2013 !
    26 ans c’est encore les joies de la jeunesse, mais c’est aussi la force de l’expérience !
    Bises amicales.

Lasă un răspuns

