Indragostita de Adelle

Cautam de ceva timp o tema simpla, cu imagini mari. Primele incercari de a gasi acesta tema au fost sortite esecului, pana acum doua zile cand am avut inspiratia sa caut pe Google „fashion wordpress”, nu „wordpres theme with large images” sau variante asemanatoare. Asa am gasit, extrem de repede, tema gratuita Adelle.

Mi se pare ca tema aceasta face blogul sa arate mai profesional, mai curat, mai elegant si are ceea ce imi doream eu : fotografii mai mari; de 640px fata de 500px cat aveau inainte. Eu sunt extrem de incantata de noul aspect al blogului, dar mi-ar placea sa aflu si parerea voastra sincera cu privire la aceasta schimbare; sa imi spuneti intr-un comentariu daca va place sau nu.

Lasă un răspuns

