NOTW : Lavender

Am primit de la sora mea un lac cu o culoare frumoasa de mov pastelat. Chiar vroiam sa imi cumpar o nuanta de genul asa ca am incercat-o imediat, mai ales ca e prima oja din gama Fashion Studio de la Astor care o am. Nuanta este numarul 134.

Mi s-a parut ca lacul se aplica destul de greu, parca e prea gros si niciodata nu reuseam sa pun cat trebuie, ba era stratul prea subtire, ba prea gros. De uscat se usuca ok, nici repede nici greu. Rezistenta este buna deocamdata; oja nu s-a cojit dupa doua zile.

(Bulinutele aurii le-am facut folosind o scobitoare si o oja de la Essence.)

IMG_0167

IMG_0170

IMG_0163

Lasă un răspuns

