Mamaia 2013

S-a terminat sejurul meu pe litoralul romanesc si m-am intors acasa cam racita, cu vanatai si zgarieturi de parca as fi fost in razboi, dar si cu multe amintiri placute. Am fost la plaja, am participat la Sunwaves 14, am fost si in celebrul club Ego, am dansat pana in zori pe Kudos Beach si Crazy, am cunoscut lume interesanta si ne-am plimbat cu jetski-ul, intr-un cuvant ne-am distrat de minune. Din pacate, sezonul estival e pe sfarsite, altfel eu as mai fi stat cateva seri sa simt briza marii cum imi aranjeaza intr-un fel haotic parul si nisipul care imi zgarie talpile, intr-un mod usor dureros dar placut in acelasi timp.

IMG_0275 2

IMG_0277 bf

IMG_0396

IMG_0297

IMG_0306

IMG_0338

IMG_0343

IMG_0350

IMG_0387

IMG_0401

IMG_0264

IMG_0292

Pe final de postare v-am pregatit si doua melodii care ne-au incantat in aceasta vacanta. Prima, mai noua si linistita, de zi; si a doua, veche, „clasica” si mai dansanta, pentru petrecerile de noapte.

2 gânduri despre „Mamaia 2013

Lasă un răspuns

