Ce inseamna un par gras ?

Cand eram mai mica eram convinsa ca am parul (si tenul) grase, lucruri normale la pubertate. Insa dupa ce am mai crescut si m-am documentat cat de cat am ajuns la concluzia ca parul meu este chiar un par normal (si tenul unul mixt).

Eu ma spal pe cap o data la trei zile, adica daca spre exemplu ma spal luni, urmatoarea spalare va fi joi. Am citit ca hair style-istii recomanda sa ne spalam pe cap de doua ori pe saptamana, iar un par care se ingrasa si trebuie samponat la trei zile e un par normal, nicidecum gras, cum credeam eu initial si cum probabil crede multa lume.

Concluzia e ca daca daca podoaba voastra capilara nu e unsa prima zi sau a doua dupa spalare, puteti sta linistite, parul vostru nu e gras, ci normal.

Lasă un răspuns

