Hot or not : Kitten heels

De cateva sezoane bune putem achizitiona din magazine pantofii cu asa numitele „kitten heells” adica tocuri joase, cu inaltimea cuprinsa intre 3 si 5 cm.

Personal nu am inteles niciodata menirea acestor pantofi. Ori porti tocuri si atunci alegi ceva de la 7 cm in sus ca sa simti ca intradevar porti tocuri si silueta si postura ti s-au schimbat usor in bine, ori daca vrei sa fii comoda mergi pe ceva cu talpa plata.

Cred ca unele femei isi doresc sa fie elegante, dar fara sa sufere de dureri de picioare si atunci aleg varianta aceasta: „kitten heells” care pare una de compromis. Din punctul meu de vedere aceste tocuri nu sunt nici pe departe la fel de comode ca o pereche de balerini ori ghete sau orice alt tip de incaltaminte cu talpa plata, dar nici nu au efectul acela de inaltare, de ridicare a posteriorului si subtiere a picioarelor cum il au tocurile „clasice”. Pe deasupra, pantofii de acest tip mi se par si deosebit de urati.

Nu cred ca imi voi cumpara niciodata „kitten heells” chiar daca designerii incearca sa ma convinga ca aceste incaltari sunt, deopotriva, comode si elegante, si voi prefera in continuare balerinii si sandalele talpa plata pentru tinutele elegante de zi si pantofii cu tocuri de la 10 cm in sus pentru seara. Voi ce parere aveti, va place acest tip de pantof ?

2 thoughts on “Hot or not : Kitten heels

  1. Poate că unele persoane au probleme la coloana vertebrala și atunci nu pot purta tocuri de 10 cm, așa că varianta asta mi se pare foarte ok pentru cineva care are dureri de spate dar vrea să fie și elegantă în același timp. Cel puțin a 2a pereche de pantofi, cei negri cu fundita arată foarte bine, am și eu o pereche asemănătoare și sunt foarte comozi dar și office în același timp. Eu urăsc talpa joasa, mai ales acele sandale cu 3 curelușe și o talpă de 1cm, gen gladiator; arată groaznic. Prefer de 1000 ori sandalele cu platformă și talpă ortopedica decât oribiliciunile alea cu talpa perfect dreaptă. Sa nu mai vorbesc de naspitii de balerini care în mod normal se poarta la plaja dar romanii i-au adaptat la oraș. .. Mi se pare groaznic, de prost gust și kitschos și observand efectul de turmă al femeilor care își cumpără balerini peste balerini, mi se face rău! Prefer tocurile înalte, platformele și pt o zi aglomerata acele kitten heels decât balerinii sau sandalele cu talpa dreapta!

Lasă un răspuns

