OOTD : Colors

Nu prea mi-am facut prezenta pe blog in ultimele zile pentru ca luni am o restanta (ultima inainte de licenta). Totusi, vreau neaparat sa va prezint tinuta care am purtat-o ieri. Mie imi plac tare mult aceste culori : chartreuseul si rozul, dar si tenisii mei Converse care au trecut prin multe. Din pacate nu am fost inspirata sa fac poze cat am fost afara si trebuie sa prezint niste „autopotrete” stil oglinda. Imi cer scuze pentru asta !

IMG_0533

IMG_0534

IMG_0527

IMG_0525

Pulover chartreuse – New Yorker (Ungaria) // Pantaloni scurti din voal – Bershka (Ungaria) // Tenisi – Converse // Maieu negru – no name

OOTD Colors

2 thoughts on “OOTD : Colors

Lasă un răspuns

