Ulei de masline pentru unghii sanatoase

Cu siguranta m-am mai plans eu de unghiile mele care, desi, ani de zile au fost lungi, sanatoase si tari, in ultima perioada se exfoliau foarte tare si fara niciun motiv aparent. Vara acesta nici nu le-am mai lacuit decat la ocazii speciale pentru ca dupa 1-2 zile deja se exfoliau cu oja cu tot. Am ajuns sa le port foarte foarte scurte cu speranta ca nu se vor desface in foite, dar degeaba.

Am hotarat sa incerc un tratament natural si recomandat pentru multe probleme de frumusete : uleiul de masline. M-am gandit sa il aplic zilnic timp de o saptamana cu ajutorul unui betisor de urechi, pe ungii si cuticule. Il las sa actioneze 10-15 minute apoi ma spal pe maini.

In prima saptamana nu prea am observat imbunatatiri. Unghiile capatau un luciu sanatos dupa folosire si cuticulele aratau mai bine, insa problema exfolierii nu a disparut. Dar pentru ca nu aveam nimic de pierdut am decis sa continui tratamentul inca un pic si bine am facut ! Dupa vreo doua saptamani de utilizare, nu chiar zilnica, pot sa spun ca am observat unele imbunatatiri. Cred ca nu am mai avut unghiile asa lungi de cateva luni bune si nici nu intentionez sa le tai pentru ca acum arata chiar bine si nici nu au aparut „exfolieri” noi.

In concluzie va recomand tratamentul cu ulei de masline pentru unghii friabile, care se exfoliaza sau rup usor. Secretul e sa fiti perseverente, sa nu abandonati dupa cateva zile si sa aveti rabdare sa il lasati sa actioneze pe unghii macar 10 minute.

5 thoughts on “Ulei de masline pentru unghii sanatoase

  1. Eternul ulei de masline :)). Obisnuiam sa am aceeasi problema, care si-a gasit aceeasi rezolvare, doar ca adaugam si vitamina A, apoi aplicam uleiul pe maini, le acopeream cu manusi si il lasam sa isi faca efectul peste noapte.

    1. Hmm buna idee, multumesc ! Eu asa fac cu picioarele, ma dau cu crema si-mi iau sosete peste noapte, nu stiu de ce nu m-am gandit sa fac la fel si cu mainile :))
      vitamina a uleioasa ? de la farmacie ?

  2. merci😀 eu mi-am luat si tratament farmec cu vitamina 5 ca atunci cad aveam unghiile foarte tari foloseam din ala cu regularitatea :-?? sa vedem daca mai are acelasi efect

Lasă un răspuns

