Nici o zi fara Instagram

iiiNu am aplicatia Instagram de mult timp, insa deja ii sunt fana devotata. Pe langa pozele personale ale vedetelor si ale prietenilor tai , poti descoperi peisaje absolut superbe surprinse de fotografi amatori, dar deosebit de talentati. De asemenea, tot aici poti sa gasesti inspiratie pentru o tinuta, o cina sanatoasa ori modele pentru o noua ta manichiura sau chiar poze inspirationale.

Momentan Instagram nu are implementat un chat propriu zis, insa poti sa si cunosti oameni aici. Prin comentarii poti face schimb de kik sau profil de Facebook si uite asa poti asa ajunge,de exemplu sa fi contactata de o marocana care urmeaza sa inceapa facultatea in Cluj Napoca, cum am patit eu. Poti sa iti faci prieteni interesanti din toata lumea si sa iti exersezi limbile straine. Misto, nu-i asa ?

Mie imi place tare mult aceasta aplicatie si v-o recomandat caldura. Daca aveti user lasati-mi-l intr-un comentariu sa va pot urmari. Pe mine ma gasiti cu userul biulbyanca sau aici : http://instagram.com/biulbyanca# . Nu uitati sa imi dati follow, pupici !

Lasă un răspuns

