Review Garnier Moisture Match

Recent, Garnier a lansat o noua gama de creme hidratante pentru fata. Gama cuprinde 5 produse pentru 5 probleme ale tenului, si anume : Shine be Gone (verde) pentru ten mixt spre gras, Start Afresh (albastru) pentru ten normal, Goodbye Dry (roz) pentru ten uscat, Wake Me Up (portocaliu) pentru ten tern și Protect&Glow (galben) pentru tenul expus la soare.

Eu mi-am cumparat varianta matifianta, adica cea verde pentru ten mixt. Am gasit-o in Carrefour la pretul de 18 lei (50ml). Imi place ambalajul, e usor de folosit si igienic. Imi place si mirosul cremei care este proaspat si subtil, dispare repede.

Nu ma asteptam la minuni in ceea ce priveste efectul de matifiere si intradevar tot e nevoie sa folosesc pudra matifianta pentru ca altfel tenul luceste inestetic, insa felul in care pielea se simte la atingere e peste asteptari. Crema nu are ulei si nu lasa tenul uleios sau lipicios, cand il atingi se simte mat si neted. Imi place faptul ca se absoarbe extrem de repede. Dupa nici 10 minute poti sa aplici linistita machiajul, pentru ca produsul a fost complet absorbit. De asemenea pielea ramane fina, catifelata si supla.

Cel mai mult imi place la aceasta lotiunea senzatia pe care o am cand o aplic. E ceva deosebit, nu stiu exact cum sa o descriu. Simt ca aplic ceva foarte usor, care racoreste instant pielea si o hidrateaza. In plus si-a indeplinit scopul pentru care am cumparat-o : sa o folosesc pe post de baza de machiaj. Fardurile se intind mai usor si mai uniform.

In concluzie, ma declar multumita de noua achizitie si va recomand sa incercati acesta gama, Moisture Match. Cremele nu au un pret ridicat si am vazut ca majoritatea blogurilor prezinta review-uri pozitive.

IMG_0530

IMG_0531

Lasă un răspuns

