New in

De curand mi-am achizitionat doua obiecte de imbracaminte care imi plac tare mult. Primul este ceva clasic, un must have in garderoba oricui, iar al doilea este ceva trendy, in concordanta cu tendintele noului sezon.
IMG_0609

Mi-am luat o geaca din piele eco din Stradivarius. Apreciez versitalitatea ei, adica faptul ca o pot purta si ziua, de exemplu cu balerini si colanti, sau cu ghete si blugi, dar si seara cu o rochie eleganta. Cred ca toti ar trebui sa avem o geaca de piele in garderoba. Pe acesta o puteti achiztiona la pretul de 220 ron.

IMG_0612

A doua achizitie este o fusta midi, creion cu imprimeu aztec. Pentru sezonul toamna iarna 2013-2014, designerii ne propun o mare varietate de fuste midi : creion, cu volane, din piele asa ca merita sa va cumparati macar o pereche, mai ales ca aceasta lungime flateaza silueta feminina si ii scoate in evidenta atuurile. Aceasta am luat-o din New Look si a costat doar 35 de ron !

IMG_0611

M-am gandit si la un mod de asortare al celor doua itemuri : cu tenisi claisi, albi Converse, o bustiera neagra si un ruj rosu, senzual si intens !

Midi pencil skirt

Bonus o poza din seara aceasta. O privire de ansamblu asupra cartierului meu din Oradea in care cerul pare in flacari.

IMG_0602

Lasă un răspuns

