Review Farmec Lotiune cu Vitamina B5

Daca aveti unghii moi, fragile sau care se exfoliaza va recomand lotiunea de la Farmec cu vitamina B5. Eu am folosit-o ani de zile, timp in care am avut unghiile foarte luni si rezistente, tari.

De curand mi-am cumparat iarasi tratamentul; si dupa cateva saptamani de folosire, alaturi de uleiul de masline, pot sa spun ca unghiile mele au ajuns la o lungime pe care nu au mai avut-o anul acesta, si nici nu se mai desfac in fasii. Se recomanda sa il aplicati zilnic timp de 7 zile, apoi saptamanal. Dupa aplicare puteti folosi oja normala. Daca aveti rani la cuticule, va avertizez ca o sa va cam usture daca ajunge tratamentul la ele.

Fata de lotiunea pe care o stiam eu de acum cativa ani, varianta noua are in compozitie si cheratina. Pretul a crescut la 8 lei si sticluta vine acum ambalata intr-o cutie de carton. Recomand.

One thought on “Review Farmec Lotiune cu Vitamina B5

Lasă un răspuns

