New In

Am cautat aproape 3 saptamani niste cizme din acelea biker boots, sa le pot purta si cu fuste dar si cu pantaloni. Vroiam sa fie comode adica fara toc si scurte. Privirea mi-a fost, insa, furata mai mult de bocanci, despre care am citit ca sunt foarte „in” in toamna acestui an. Apoi m-am gandit ca poate ar fi mai bine sa imi cumpar niste tenisi din aceia cu platforma ascunsa pentru ca am probat cateva perechi si sunt incredibil de comooooziii.

In final, am luat incaltarile care mi-au atras atentia din prima zi de cautari : niste bocanci oarecum clasici, cu sireturi si talpa solida, dar cu accente de modernitate si anume cataramele si detaliile aurii. II gasiti la Mei in Oradea la pretul de 119 ron sau pe site la 149 ron.

IMG_0804 IMG_0806

2 thoughts on “New In

Lasă un răspuns

