Trend : Sporty Chic

In urma cu vreo doi ani, cand designerii de top ne-au prezentat pentru prima data creatii sporty chic pe podium, mi-am spus ca e cu siguranta un trend pe care nu il voi purta niciodata. Parerea mea era ca hainele si incaltarile sport ar trebui sa fie purtate doar la sala, stadion, eventual la o plimbare in parc. Era.

In vara parerea mea s-a schimbat drastic dupa ce mi-am achizitionat perechea de pantaloni sport din voal roz Bershka si jacheta bomber colorata Stradivarius. Tocmai mi-am cumparat o pereche „pantaloni de trening” pe care intentionez sa port cu bocanci, tocuri sau camasa de blugi. Am ajuns la concluzia ca in traducere libera, stilul sporty chic inseamna de fapt haine foarte comode, lejere, dar in acelasi timp stilate, chiar elegante. Intentionez sa-mi cumpar o bluza sport de tip sweatshirt, pe care doresc sa o combin cu fuste de tip creion si o pereche de tenisi cu platforme, care nu va puteti imagina cat de comozi sunt ! Deci, oficial am devenit fana a trendului sporty chic !

Mai jos va prezint o selectie de itemuri sporty chic pe care le puteti gasi in magazinele de tip mass market. Unele se afla si pe „wish list-ul” meu.

Romwe, 25$

Romw, 24$

Romw, 24$

Zara, 89 Ron

Zara, 69 ron

Bershka 79 ron

Bershka 89 ron

Bershka 299 ron

Bershka, 239 ron

Mei, 129 ron

Lasă un răspuns

