Sambata seara in oras

Nu intentionam sa ies sambata care tocmai a trecut, dar pana la urma m-am lasat convinsa de o prietena. Pentru ca am tinut neaparat sa-mi fac un machiaj dramatic (despre care v-am spus mai multe aici), nu prea am mai avut mult timp pentru alegerea tinutei, asa ca am mers pe o varianta sigura, o combinatie pe care am mai purtat-o : camasa blugi plus fusta de piele. O tinuta trendy, dar comoda si decenta in acelasi timp.

IMG_103657
IMG_1020

Geaca – Stradivarius // Camasa – Stradivarius // Fusta – DIY // Botine – Mei //

One thought on “Sambata seara in oras

Lasă un răspuns

