Gala Avanpremiere 13 – Impresii de dupa

Mult am stat pe ganduri, daca merita sa strabat jumatate de tara pentru un eveniment de moda. Intr-un final,  am luat decizia corecta si sunt fericita ca am participat la Gala Avanpremiere 13. Evenimentul mi-a depasit cu mult asteptarile.

Locatia, One Club din Bucuresti, este superba. Proiectiile, jocurile de lumini, dar si exteriorul au adaugat inca o nota de glamour evenimentului.

Cei noua designeri si-au dovedit creativitatea, dar mai ales talentul. Personal, cel mai mult mi-au placut creatiile Ioanei Ciolacu – Paradox, Cristian Samfira – Culture, dar si Seashore Diary – Simona Semen/Alexandra Abraham. Am avut norocul sa beneficiem de scaune „front row”, astfel ca am putut admira creatiile in toate splendoarea lor.

Daca sunteti curiosi in ceea ce primeste tenditele de anul viitor, eu va recomand sa mizati pe alb ! Se vor purta tinutele all white, dar si cu unele tuse de culoare precum fuchsia, albastru regal, visiniu ori turcoaz. Am vazut deopotriva creatii cu linii si taieturi arhitecturale, dar si tinute din materiale fluide. Am vazut multa dantela si transparente. Moda sezonului viitor se anunta a fi una feminina.

IMG_1138

IMG_1143

IMG_1158

IMG_1187

One thought on “Gala Avanpremiere 13 – Impresii de dupa

Lasă un răspuns

