Review Garnier Fructis – Pure Shine Shampoo

Sunt fana a gamei Garnier Fructis, niciun sortiment pe care l-am incercat nu m-a dezamagit. Ultima achizitie se numeste Fructis Pure Shine si este descrisa de producatori astfel : „Sampon fortifiant cu un agent anticalcar ce neutralizeaza efectul apei dure”.

Nu stiu exact cum sta treaba cu acest efect anti calcar, si nu mi s-a parut sa imi fi fortifiat parul, insa va spun cu maxima sinceritate, ca nu am mai testat sampon care sa imi lasa parul asa curat. Parul scartie efectiv de curatenie, e purifiat cu adevarat.

In rest, samponul aduce beneficiile obisnuite : stralucire, lasa parul moale si fin. Insa, pentru aceasta senzatie de par curat, va recomand cu drag samponul, mai ales daca folositi multe produse de styling precum fixativ, spuma, ceara samd, chiar si daca aveti parul sensibil sau uscat, pentru ca acest produs curata delicat si nu va agreseaza podoaba capilara.

Ganier Fructis Fortifying shampoo Pure Shine nu contine silicon sau parabeni si este creat din 94% ingrediente biodegradabile. Are un parfum fructat discret, ca de atfel toata gama Fructis.

Lasă un răspuns

