Accesorii pentru zile geroase

Azi noapte, ne-am putut bucura si noi, oradenii, de prima ninsoare din iarna lui 2013. Indiferent ca facem parte din grupul celor care iubesc zapada; sau dimpotriva din grupul celor care o detesta, un lucru e cert : accesoriile calduroase, dar si moderne, nu trebuie sa ne lipseasca in aceasta perioada.

Oferta magazinelor, fie ele fizice sau virtuale, este foarte bogate. Am facut o mini selectie mai jos sa va faceti o idee cam ce puteti gasi. Se poarta accesoriile din piele sau imitatie piele, blanita, accesoriile cu ciucuri, pompoane, imprimeuri, dar si cele inspirate din universul ludic al copilarie.

1. Caciuli

Asos – 16

Asos – caciula angora €16

Zara – 89 ron

Zara – 35 ron

Bershka – 49 ron

Bershka – 49 ron

2. Fulare

Stradivarius – 35 ron

Stradivarius – 45 ron

Romwe – 16$

Romwe – 34$

Meli Melo – 48 ron

Meli Melo – 39 ron

3. Manusi

Pull & Bear – 89 ron

Romwe – 33

Romwe – 41

Meli Melo – 31 ron

Zara – 99 ron

Zara – 169 ron

4 thoughts on “Accesorii pentru zile geroase

  1. Mi-am comandat și eu cu ocazia Balck Friday câteva accesori călduroase. Abia aștept să le primesc! Mai lipsește să-mi iau căciulița-cățel/ursuleț de la Bershka și gata!😀
    Felicitări pentru articol!

      1. E o idee bună!
        Eu nu suport defel nimic pe cap, dar mi-am învățat lecția de iarna trecută care a fost peste măsură de geroasă. Nu mai vreau să trec prin coșmarul urechiușelor înghețate și dureri inimaginabile de cap.😦

Lasă un răspuns

