Excursie in capitala

Initial, nu am vrut sa fac o postare despre excursia in Bucuresti, insa, m-am gandit ca poate articolul acesta va convinge mai multe lume sa ne vizitezi capitala, pentru ca adevarul e ca, aveti ce vedea si ce face acolo !

E musai sa vizitati Centrul Vechi, o zona cosmopolita, plina de pub-uri animate; muzeul de istorie naturala Grigore Antipa, care e pur si simplu wow; Casa Poporului (Palatul Parlamentului), cea mai mare cladire pentru uz civil, cea mai scumpa cladire administrativa din toata lumea, dar si ca cea mai grea cladire de pe glob; Arcul de Triumf; noul pasaj Basarab; AFI Palace Cotroceni, cel mai mare mall din Romania; parcul Herastraul si multe altele.

Nu trebuie sa ratati nici o plimbare cu metroul care e cel mai eficient mijloc de transport in Bucuresti. Conditiile sunt la fel ca cele pe care le gasiti in alte capitale europene.

Ceea ce  nu mi-a placut au fost oamenii. Trecand peste modul de a vorbi care ma duce cu gandul la limbajul rommilor, bucurestenii sunt „pe interes”. De la vanzatorii de ziare, taximetristrii, controlorii din tramvai sau „afaceristii” din gara, toti incearca sa profite de „naivitatea” celor care nu suntem de acolo. Aveti grija ! In ceea ce priveste taximetristii, cel mai mult am platit pe o cursa 20 de ron, deci inainte de a va urca in masina intrebati cam cat va costa cursa, daca primiti un raspunsul de genul 40-50 ron, incercati alta masina sau sunati la o firma autorizata (exemplu Speed Taxi).

De asemenea nu va asteptati sa gasiti in foarte multe zone wifi gratis. Caini comunitari am vazut foarte putini si nu erau agresivi.

Per total mi-a placut mult in Bucuresti si sper sa il vizitez din nou in 2014. Am stat 4 nopti si nu am apucat sa vad tot ce mi-am propus, asa ca puteti sta linistit o saptamana intreaga ca nu va veti plictisi, nici ziua, nici noaptea.

IMG_1145Gala Avanpremiere 13 – One Club – superba locatie

IMG_1199Piata Unirii

IMG_1200Banca Nationala a Romaniei

IMG_1208Cea mai trendy perna – Zara Home (Baneasa Shopping City)

IMG_1201O seara obisnuita de marti – Trinity College Pub (Centrul Vechi)

IMG_121218 Lounge by the Embassy – un local situati la etajul 18, cu o panorama deosebita asupra orasului

IMG_1219Metro-ul, comparabil cu cel din Paris

IMG_1323

Muzeul Grigore AntipaIMG_1252Muzeul Grigore Antipa

IMG_1386Kristal Glam Club

4 thoughts on “Excursie in capitala

Lasă un răspuns

