My first gel manicure

Am folosit participarea la Balul Bobocilor pe post de motivatie pentru a-mi face si eu, in sfarsit, manichiura cu gel. Adevarul ca in majoritatea timpului mi-e cam lene sa-mi pictez unghiile si sa astept sa se usuce complet, asa ca nu am putut ramane indiferenta in fata unei manichiuri care promite sa ramana intacta pe unghii 3-4 saptamani.

IMG_1477 IMG_1473

Sunt incantata de ceea ce a iesit. Am folosit drept inspiratie, un model gasit pe net. M-a costat 40 ron (gel pe unghie naturala, fara constructie), iar daca sunteti din Oradea si va intereseaza numarul celei care mi-a facut modelul, trimite-mi un mail.

8 thoughts on “My first gel manicure

Lasă un răspuns

