O noua colaborare

Saptamana trecuta, editorul portalului pentru studenti Studentie.ro mi-a trimis un mail in care imi propunea sa public articole pe site-ul lor. Am fost entuziasmata de aceasta propunere pentru ca stiam site-ul de ceva timp si am gasit o multime de articole utile acolo, articole care chiar m-au ajutat.

Problema este ca sunt intr-o mini pana de inspiratie si cum am libertate deplina in alegerea temelor articolelor, chiar nu stiu cu ce sa incep. De aceea va cer voua ajutorul : dragi studenti si viitori studenti, va rog sa imi lasati un comentariu in care sa imi spuneti ce v-ar placea sa gasiti pe un site dedicat in intregime voua ? Despre ce anume v-ar placea sa cititi ?

6 thoughts on “O noua colaborare

  1. Filme,trailer, iesiri,reuniuni,distractie oferte,reduceri,carti,reviste pt studenti, anunturi inchirieri garsoniere/apartamente mai ales ca site ul caut coleg nu mai functioneaza.. pe mine asta ma interesa pana acum cateva luni cand am terminat. :))

  2. Felicitări Bianca!
    Eu ți-aș recomanda să scrii despre fashion & shopping: ce se poartă, cum să mai asortăm hăinuțele pentru a ne îmbrăca potrivit pentru facultate (și nu de parcă am confunda-o cu un podium sau club), care sunt reducerile și unde, care sunt magazinele care merită vizitate și de unde se merită să cumpărăm lucruri de calitate, eventual ai putea să scrii și articole despre designul interior: cum să te simți confortabil în camera de cămin, cum să o aranjezi în așa fel încât să te simți ca acasă, etc.

    Succes! :*

Lasă un răspuns

