Photodiary : November

Temperaturile au scazut, zilele s-au scurtat, dar asta nu inseamna ca trebuie sa intram in hibernare ! Am avut parte de multe activitati interesante si in luna noiembrie. Am petrecut de Halloween, am calatorit la Bucuresti pentru Gala Avanpremiere, am iesit cu prietenii si am stabilit o noua traditie cu colegii : miercurea ne-o petrecem la karaoke. In plus, am incercat pentru prima data supa in paine si pastele al nero di sepia.

IMG_0939

Postarea integrala despre Halloween aici

IMG_09868

„Gangsta” look

IMG_1013

Singurul meu viciu…

IMG_1020

Sambata seara cu fetele in oras. Tinuta aici

IMG_1051

Va recomand sa incercati ciorba in paine. Mie imi place muuult ! Aici eram in Restaurant Cyrano Oradea.

IMG_11892

Afterparty Gala Avanpremiere 13 – One Club Bucuresti

IMG_1419

Miercurea cantam ! La Karaoke in Green Pub.

IMG_1087

„Masterchef”

IMG_10767

O zi oarecare la Universitate. Tinuta aici.

IMG_1421

Mi s-a parut ca s-a grabit Primaria cu aprinderea beculetelor de Craciun inca din noiembrie…

IMG_1056

Dragoste la prima vedere.

IMG_0980

Neaparat sa incercati noua ciocolata Milka ! E D-E-L-I-C-I-O-A-S-A !

IMG_0994

Carnete de student : 2009 vs. 2013

brain hemorrhage

„Degustare” : brain hemorrhage

Lasă un răspuns

