Craciunul inseamna bucurie !

Joia aceasta am avut ocazia sa particip la evenimentul caritabil Craciunul inseamna bucurie, un eveniment organizat de studentii si profesorii de la departamentul de Stiinte Politice si Stiintele Comunicarii din cadrul IRISPSC, la initiativa Irinei Pop.

Evenimentul a iesit foarte bine, e primul de acest fel la care particip. Principalele scopuri pe care si le-au propus, dar si realizat organizatorii au fost : ajutorarea a doua fetite cu probleme crescute de bunicutele lor, dar si crearea unei atmosfere festive in ultima zi de scoala din acest an.

cracinulinsbuc8

Pe scurt : am imbodobit bradutul, am strans cadouri pentru fete : dulciuri, hainute, dar si bani, am ciocnic un pahar de vin fiert sau ciocolata calda, am mancat un cozonac, am cantat colinzi si am vizionat filmul animat „Saving Santa”, un film simpatic pe care vi-l recomand. Am fost „2 in 1”, am reusit sa ajutam niste oameni mai putini norocosi decat noi, dar in acelasi timp, am reusit sa aducem macar un pic din magia sarbatorilor si la facultate.

Pana joi seara, eu chiar nu am simtit deloc spiritul sarbatorilor de iarna. De aceea vreau sa felicit organizatorii pentru initiativa si voua, dragi cititorilor va recomand sa participati la astfel de eveniment daca aveti ocazia pentru ca merita.

cracinulinsbuc7

cracinulinsbuc9

2 thoughts on “Craciunul inseamna bucurie !

Lasă un răspuns

