Revelionul meu

IMG_1858Asa arata „tinuta” mea cu 12 ore inainte de Revelion. In final, a aratat ceva de genul acesta :

IMG_1863

Am fost sambata la cumparaturi. Initial am vrut sa imi iau o rochie, dar nu am gasit nimic interesant, mai ales ca vroiam sa pot purta haina si cu alte ocazii, iar o rochie cu paiete nu se preteaza in multe situatii. Asa ca am luat acesta fusta-pantaloni „culottes” de la Stradivarius.

Problema e ca nu stiam cu ce top sa o port, nu am gasit nimic potrivit. Pana la urma am cumparat niste materiale, ca sa facem noi ceva : catifea neagra si saten rosu. Dupa ce am rasfoit destule reviste de croitorie, am decis sa merg pe o combinatie super festiva : auriu cu rosu si un top simplu bagat in pantaloni. Alegerea mea s-a dovedit a fi inspirata, pentru ca tinuta a fost laudata, si sper eu, e adevarata superstitia care spune ca daca porti rosu in noaptea dintre ani vei avea noroc.

IMG_1888

balirev1

Am petrecut Revelionul intr-un club oradean, Bali. Locatia a fost dragut impodobita cu baloane aurii, si ne-a asteptat cu un bufet suedez, coifuri stralucitoare si „trompete” din hartie pe masa. La miezul noptii am iesit la artificii, insa, din pacate, ceata a fost prezenta si nu ne-a permis sa ne bucuram cu adevarat de spectacolul vizual pregatit de autoritati.

Voi, cum ati petrecut, cum v-ai distrat ? Ce ati ales sa purtati ? Ati mers pe varianta sigura alegand o rochie, sau ati incercat ceva mai inedit ? Oriunde ati fost sper ca nu ati dormit pana in zori, pentru ca o superstitie spune ca cine doarme in noaptea dintre ani, va fi somnoros tot anul ce vine.

Pe final de articol vreau sa va fac o urare super amuzanta gasita pe internet : “Fără fiţe, fără poante, la mulţi ani cu sănătate! Criza vine, criza trece, noi mereu vom petrece!”

4 thoughts on “Revelionul meu

  1. Foarte tare urarea din final! La mulți ani, multă creativitate și inspirație! Și sănătate!😀
    Ador fustița-pantaloni! Sper să-mi găsesc și eu curajul de a-mi cumpăra una asemănătoare și chiar să o și port.😀

    1. Multumesc foarte frumos, la fel si tie ! La multi ani !
      Du-te si probeaza cateva „culottes” ies in evidenta, sunt la moda si arata bine pe corp😀

Lasă un răspuns

