Trend : tenisii cu platforma

wedge sneakers

Va spun sincer ca primele perechi de tenisi cu platforme pe care le-am vazut mi s-au parut oribile. M-am gandit ca nu voi purta niciodata asa ceva. Si totusi, o data cu trecerea timpului, modelele s-au diversificat, au aparut tenisi cu plaforme mai mult sau mai putin vizibile, in toate culorile si imprimeurile posibile si au ajuns sa-mi faca si mie cu ochiul cateva modele. De Craciun mi-a adus Mosul perechea de „wedge sneakers” la care ma holbam de vreo doua luni.

Cel mai popular model ramane cel inspirat de Isabel Marant, cu limba mare si care se inchide cu scart. Insa, pe piata puteti gasi o foarte mare varietate de tenisi cu platforme. Ai mei (cei roz) sunt de la Bershka. Au platforma de 6,5cm, insa sunt extrem de comozi si subtiaza optic piciorul. Daca va doriti ceva cu un pret mai redus, merita sa dati o fuga pana in Leonardo.

6077231102_2_2_1

Pana acum eu i-am purtat doar cu blugi si colanti, insa ii puteti asorta in fel si chip ! Dupa parerea mea, o pereche de tenisi cu plaforme arata bine si cu o fusta creion sau o fusta mini, dar si cu pantaloni scurti. Cea mai populara combinatia pare a fi cea dintre wedge sneakers si colantii din piele. Ne putem inspira de la vedete care par indragostite de acest tip de incaltaminte, de la fashion bloggers, dar si din moda strazii.

6115211002_2_1_1

Pull & Bear – 159 ron

5410211040_2_1_2

Pull & Bear – 159 ron

5700201040_1_1_1

Zara – 229 ron

depurtat.ro 109 ron

depurtat.ro 149 ron

9323241131_1_1_3

Stradivarius 129 ron

6102231202_1_1_1

Bershka 239 ron

2 gânduri despre „Trend : tenisii cu platforma

  1. Interesanti acesti tenisi cu platforma, nu sunt adepta tocmai acestui model, dar imi plac tenisii si lucrurile ciudate, asa ca de ce nu. Imi caut de ceva vreme o pereche de tenisi clasici iar dupa inlungi cautari am gasit o locatie virtuala in care am gasit modelul pe care il vroiam la un pret accesibil.

Lasă un răspuns

