Photo diary : December

Decembrie, Undrea cum i se zice popular, a debutat cu o zi nationala banala, lipsita de fast, cel putin pentru mine. Apoi a venit Mos Nicolae, care mi-a adus dulciuri suficiente pentru toata luna.

Pe 10 decembrie, am participat la Balul Bobocilor din cadrul Facultatii de Istorie, Relatii Internationale, Stiinte Politice si Stiintele Comunicarii. Tema a fost seriale TV, si invitat special cantaretul Vescan. Nu am facut o postare separata pentru acest eveniment pentru ca, din pacate, mi-a lasat un gust amar. Motivele nici nu mai conteaza, insa puteti vedea poze mai jos.

Ultima zi de facultate am dedicat-o persoanelor mai putin norocoase decat noi, pentru care am organizat un eveniment caritabil. A venit vacanta si am declarat deschis sezonul sarbatorilor. „Mult” e cuvantul care descrie cel mai bine aceastea perioada : multe cadouri, multe petreceri, multa mancare si bautura, multi prieteni, multe luminite si decoratiuni, dar cel mai importante multe momente placute si amintiri frumoase.

IMG_1648

E criza…

IMG_1521

Red lips for black days

 IMG_15332

Cu partenerul meu la Balul Bobocilor

1473052_1445559435668039_766884417_n

Sceneta – The Walking Dead

IMG_1540

Balul Bobocilor IRISPSC 2013 – Window Pub

IMG_15612

Cu Vescan @ Balul Bobocilor IRISPSC

IMG_15642

Cu dragii mei colegi, dupa Bal

IMG_1693

Tinerii din ziua de azi : depedenti de Cola si smartphone-uri

cracinulinsbuc7

Craciunul inseamna bucurie

IMG_17502

Get crazy

IMG_1792insta
Machiaj inspirat de Alina Ceusan, mai multe detalii in curand pe blog

sneakers

Dragoste la prima vedere

IMG_1826

Petrecere cu muzica electronica in cartierul Rogerius din Oradea

IMG_1840

Sporty look

7ca7239a745b11e383940ee0962af0a0_8

Revelion 2014

Lasă un răspuns

