Leather is the new denim

leather

Fustele, colantii, jacketele, pantalonii si accesoriile din piele au devenit piese nelipsite din garderoba oricarei fashioniste. Iar la cum se prezinta situatia pe podiumurile de moda, dar si pe strada, era articolelor din piele nu va apune prea curand.

Eu va recomand sa va indreptati atentia spre obiectele vestimentare din piele artificiala, pentru ca viata animalelor e mai presus decat orice tendinta vestimentara. E drept, ca pielea eco nu e asa rezistenta, nu dureaza asa mult precum pielea adevarata, insa, prima are avantajul ca e si mai ieftina, deci poate fi inlocuita mult mai usor.

O regula spune ca nu trebuie sa purtam mai multe articole din piele in aceeasi tinuta. Insa, (unele) reguli au fost facute pentru a fi incalcate, iar cu ocazia sarbatorilor mi-am permis sa port o tinuta compusa din bustiera plus fusta din piele. Bineinteles, ca o astfel de combinatie poate fi purtata doar seara, la o petrecere sau intr-un club, nicidecum ziua la scoala, job sau shopping.

IMG_17992

Am adaugat si o pereche de ciorapi cu insertii sclipicioase de la H&M, pentru ca era in seara de Craciun, botine cu toc inalt, un lantisor  auriu care imi place tare mult, cumparat de la Ebay si un palton. O geaca de piele ar fi fost deja, mult prea mult. Daca va place topul, fuga-fuguta la Stradivarius ca acum il puteti achizitiona la pret redus.

leather is the new denim

2 thoughts on “Leather is the new denim

  1. Arată bine, pare mai mult o rochiță🙂
    Mie încă mi-e frică de piele. Am o fustiță neagră, dreaptă, cu fermoare aurii pe ambele părți, nu are etichetă și nu mai știu de unde am luat-o, pe care am purtat-o doar de 2 ori, în 2 ocazii deosebite, prima dată la cursul festiv al surorii mele, apoi la servici, de ziua unei colege și prietene bune.😀 M-am străduit să mențin simplitatea ținutelor, sper să nu o fi dat în bară prea tare. Uite aici o fotografie (https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash2/400407_191361721021042_1819170810_n.jpg), și te rog să ignori săndăluțele. Nu știu nici acum ce a fost în capul meu când le-am încălțat.

    1. Multumesc, da, asa mi s-a parut si mie ca arata ca o rochita desi mie mi-ar fi placut sa se vada un cm de piele intre cele doua articole :))
      De ce sa iti fie frica ? Daca o combini cu chestii simple si cuminti, cum ai facut tu, arata ft ok chiar si pentru scoala. Cel putin asta e parerea mea. Pielea adauga acel je ne sais quoi care transforma o tinuta altfel banala intr-o tinuta memorabila. Bine, eu sunt fana articole din piele si na poate nu toata lumea e de acord cu parerea mea :))
      Oricum macar acum cat suntem tineri sa fim mai nebuni putin :)) macar in ceea ce priveste tinutele care oricum in cateva zile le uita toata lumea.

Lasă un răspuns

