Prima comanda Romwe – totul despre plata si transport

IMG_19902
Ma uitam de mult timp cu jind la hainele disponibile pe site-ul Romwe. Selectia de produse este extrem de vasta, modele sunt deosebite si, din cate citisem pe alt bloguri, hainele sunt de calitate.

Totusi, mereu am avut o reticenta in a comanda haine online. Daca nu arata asa bine in realitate ? Daca nu mi-e buna marimea comandata ? Daca modelul nu imi sta bine ? Daca, daca, daca… De Craciun mi-am luat inima in dinti si mi-am comandat colantii pe care ii salvasem de mult timp in wishlist. Dupa aproximativ trei saptamani, a sunat postasul si mi-a adus pachetelul : in sfarsit primeam primul meu colet Romwe.

Daca va plac colantii New York Skyline, ii puteti comanda de aici. Materialul este placut la atingere, un pic satinat si elastic, asa ca nu va faceti mari probleme cu privirea la alegerea marimii. Eu mi-am comandat M si imi vine foarte bine.

Daca vreti sa comandati de pe site-ul Romwe, trebuie sa va faceti un cont pe site. Plata produselor se face prin serviciul PayPal. Vreau sa fac in curand si o postare despre cum se fac conturile PayPal. E putin complicat, insa merita pentru ca e metoda preferata de majoritatea site-urilor de vanzari online si e o metoda sigura.

In ceea ce priveste transportul, acesta este gratuit ! Dureaza aproximativ trei saptamani pana ajunge coletul in Romania, insa daca sunteti in criza de timp, puteti alege metode de livrare mai rapide contra cost. Mie mi-a adus postasul pachetul acasa, probabil pentru ca a fost usor. Nu am platit nici o taxa vamala sau alta taxa suplimentare.

IMG_2026

28 de gânduri despre „Prima comanda Romwe – totul despre plata si transport

  1. Eu mă confrunt cu aceleași temeri și încă nu mi-am făcut curaj de a comanda. Am comandat on-line de vreo 2 ori de pe site-uri din România și am fos mulțumită. Poate curând o să fac și de pe acest site. Sigur e gratuit transportul? Mereu? Sau a fost vreo ofertă de Crăciun?
    Aștept și articolul despre crearea contului PayPal. Numai bine! 😀

    1. Transportul e gratuit intotdeauna 100%:D ei au foarte multe reduceri, promotii si atunci merita sa cumperi pentru ca si daca nu iti vine haina super bine, nu ai pierdut o suma mare. Colantii au costat 10 dolari si am spus ca in cel mai rau caz, daca nu-mi vin, ii dau sorei mele sau precis reusesc sa ii vand :))

  2. E bine de stiut cum functioneaza fiindca si eu vreau sa comand in viitor de la ei. Deocamdata Amazonul rools!!!!! E chiar fain sa comanzi de pe net, doar trebuie atentie la marimi si la review uri.

    1. Da, da trebuie sa fi atent la scorul vanzatorilor. De pe Amazon nu am comandat (inca) doar de pe Ebay 😀 In ceea ce priveste site-ul Romwe, chiar il recomand.

      1. Amazonul poate pare mai scump in comparatie cu alte site-uri dar are oferte bune si livreaza repejor. Multe produse, din pacate nu livreaza in Romania…pentru mine a fost perfect in perioada sederii in State. In martie revin acasa si voi incerca Romwe 🙂

  3. Cand ai facut comanda…ai facut-o in engleza sau in romana?
    Si eu ma uit de ceva timp la acest site, dar inainte sa comand a-si vrea sa fiu sigura.

  4. buna! vreau sa imi comand si eu ceva de pe Romwe si am dat de postarea ta, insa este veche de mai bine de un an si ma intrebam daca lucrurile s-au schimbat la ei pe site, adica eu am vazut ca acum trebuie platit transortul daca nu ai un cos in valoare de 50$ Asa este? sau e doar o smecherie?

  5. Salut. Eu ma confrunt cu alta problema. Nu gasesc shipping for Romania pe Romwe. Si la fel ca pe Sheinside, e posibil sa nu mai avem posibilitatea de a comanda de la ei. I just don’t get it.

    1. Salut ! E drept ca eu am comandat acum câțiva ani, dar daca au livrat atunci in Romania nu vad de ce nu ar livra si acum. Din păcate nu mai imi amintesc ce opțiuni am avut sau ce am selectat .

  6. ACUM NU SE MAI LIVREAZA IN ROMANIA? AM FOARTE MULTE HAINE IN COS SI ASA AM AUZIT… CHIAR VREAU SA SE MAI LIVREZE IN ROMANIA PENTRU CA AM AUZIT CA HAINELE AU O CALITATE FOOOARTE BUNA!

  7. Hey B..ma intrebam daca ma poti ajuta cu o comanda de genul…la romwe. Am observat ca site.urile din alte tari doresc plata cu cardul sau mai stiu eu ce metode prin care depui banii de dinainte. Parintii nu.mi dau voie sa platesc de dinainte ai nici nu au de gand sa ma lase sa.mi fac cont de mai stiu eu ce..prin care tot va trebui sa depun bani dinainte. Sper ca o sa vrei sa ma ajuti cand mai faci comanda in legatura cu romwe. Chiar imi doresc sa cumpar niste cadouri pentru niste prietene si niste haine pentru mine,si nu pot din cauza motivelor de mai sus. :c

    1. Salut Mihaela! Imi pare rau sa aud de situatia ta. Am scris articolul acesta in 2014 si de atunci nu am mai comandat de pe Romwe. In acest moment avem multe magazine de haine in Oradea si prefer sa cumpăr din magazinele fizice si din ce comentarii au lăsat fetele aici, nu e sigur ca Romwe mai face livrări in Romania.

Lasă un răspuns

