Cum indreptam articolele din piele

Leather_lining_images_backgrounds

Topurile si rochiile mele stau frumos pe umeras, ordonate in functie de culoare si tip. Pantalonii si fustele sunt aranjate, teoretic, pe niste rafturi. Practic, cand sunt in intarziere rascolesc prin ele si ajung sa stea, saracele de ele, sifonate si aruncate prin dulap cateva zile.

Nu am patit pana acum sa mi se sifoneze hainele chiar daca nu stateau frumos impaturite. Nici cu articolele din piele nu am patit asta, pana de curand. Am vrut sa port o fusta skater verde si am observat ca e in ultimul hal de sifonata. Stiam ca nu o pot calca, pentru ca fierul de calcat topeste materialul, asa ca am dat un search pe Google. Am gasit mai multe metode, pe care le-am si incercat si despre care va voi vorbi in cele ce urmeaza.

Atarna articolul pe umeras cateva zile

Am tinut fusta atarnata de un maner timp de 3-4 zile. S-a indreptat putin, insa clar nu putea fi purtata. Probabil pentru articole mai putin sifonate functioneaza aceasta metoda, cea mai simpla, dar in cazul fustei mele a dat gres.

Pune articolul la aburi

Am mai testat chestia asta de mai multe ori in Cluj, unde nu aveam calcator. Cand faci dus sau baie, pui haina pe un umeras si o agati in baie, cat mai aproape de cada. Cu cat e mai fierbinte apa, deci cu cat sunt mai multi aburi cu atat mai bine se va indrepta piesa de imbracaminte. Evident, usa la baie trebuia sa ramana inchisa cat mai multe timp.

Metoda si-a dovedit eficienta si cand a venit vorba de fusta mea skater. S-a indreptat perfect asa ca va recomand si voua sa o incercati.

Calca articolul

In ultimul caz, as fi apelat la calcator, insa acesta nu se foloseste direct pe material. Trebuie sa puneti o fata de perna, sau alt material cat de cat grosut intre calcator si piele, si atunci aceasta nu se va distruge.

Metodele acestea functioneaza si pe pielea adevarata si pe cea eco. Daca mai cunoasteti si voi metoda de indreptat articolele din piele care s-au sifonat, va invit sa lasati un comentariu mai jos !

7 thoughts on “Cum indreptam articolele din piele

  1. Cred ca cea mai buna metoda e cu calcatorul, asa se pot scoate si cutele care se formeaza de la purtat. Pentru intretinere e buna o crema de corp sau uleiul acela pentru bebelusi!

Lasă un răspuns

