New gel mani

20140205-183340.jpg

Profitand de faptul ca sesiunea s-a terminat, am dat o fuga pana la salon pentru a-mi tunde varfurile, dar si pentru a imi umple unghiile cu gel.

M-am hotarat sa incerc ceva diferit : unghiile pilite oval. Sincer imi place tare mult noua forma, mana arata mult mai feminin, degetele par mai lungi si mai subtiri.

De data aceasta am incercat sa aleg o manichiura mai simpla, in care toate unghiile sa fie pictate la fel, dar… cum a spus tatal meu „tot ai pus niste brizbrizuri pe ele”. Insa, cu brizbrizuri cu tot, mie imi place tare mult ce a iesit,  sper ca si voua.

20140205-183351.jpg

20140205-183407.jpg

4 thoughts on “New gel mani

Lasă un răspuns

