Review Creion de buze essence

Nu am mai folosit creion de buze pana acum pentru ca mi-era teama ca nu voi nimeri nuanta care sa se potriveasca perfect cu rujul si ma voi alege cu un look anii ’90 cu acel contur foarte vizibil si inestetic. Insa, pentru ca am vazut ca multe fete cu buze de dimensiuni medii par de-a dreptul „botoxate” odata ce si-au aplicat rujul rosu, m-am hotarat sa experimentez si eu week end-ul acesta cu lipliners.

Pentru ca nu stiam daca pana la urma chiar o sa folosesc sau nu conturul de buze, m-am indreptat catre un brand ieftin si bun : essence. Creionul lor de buze a costat 5,6 lei (!). Din pacate nu erau disponibile foarte multe nuante, si desi mi-as fi dorit un nude, in final mi-am luat ceva clasic : rosu (10 femme fatale).

essenceliups

Produsul isi merita toti banii. Se intinde foarte usor, e cremos, aluneca usor, nu usuca buzele si rezista cateva ore. Creionul e foarte pigmentat. Mie mi-a placut foarte mult cum arata asa ca nici nu am mai aplicat ruj sau gloss deasupra si am iesit asa in oras.

Va recomand si voua sa incercati aceste produse care au un raport calitate pret foarte bun. Sigur o sa imi cumpar si alte nuante  si probabil le voi purta tot asa pe post de ruj.

Copie a IMG_1775

IMG_17661350847665

Lasă un răspuns

