Wishlist 2014

La inceput de an ne facem o gramada de planuri si liste cu lucruri pe care dorim sa le realizam sau sa ni le achizitionam in noul an. Pentru ca acesta e un blog dedicat modei, vreau sa va prezinta lista mea de dorinte pe 2014 in materie de articole vestimentare. Poate va inspir si pe voi, mai ales ca inca ne aflam in plin sezon de reduceri.

1.Un sweatshirt interesant

Nu ma las pana nu imi iau un sweatshirt luna aceasta. Sper sa gasesc ceva pe placul meu. M-au inspirat fetele de la Absolutely Fabulous care reusesc sa creeze tinute foarte elegante si cand poarta acesta piesa esentialmente sport.

Update: mi-am cumparata pana la urma, nu unul ci doua sweatshirturi, ambele Pull & Bear. Sunt foarte comode, trendy si  versatile, arata bine si cu fuste, dar si cu pantaloni

2.O pereche de cizme de cauciuc Burberry

E cel mai frumos model de cizme de cauciuc pe care l am vazut, e pur si simplu wow ! Dar, pentru ca pretul se invarte in jurul sumei de 14000 ron cred ca cizmele acestea vor ramane doar la nivel de dorinta.

3.Blugi „distrusi”

Nu am blugi in garderoba. Nu imi plac. Toata lumea poarta blugi tot timpul si peste tot. Sunt comuni. In plus, mi se pare ca nici nu imi sta bine cu ei. Totusi, pentru ca temperaturile sunt scazute in acesta perioada trebuie sa ma adaptez si eu si sa ma imbrac mai gros. M-am gandit sa imi achizitionez o pereche de blugi cat mai rupti.

4.Sapca de tip snapback

Se poarta sepcile . Mi-ar placea sa imi cumpar o sapca matlasata din piele. Nu cred ca voi gasi asa ceva intr-un magazin romanesc si la un pret accesibil, insa speranta moare ultima.

5. Camasa fluida neagra

Teoretic gasesti destul de usor asa ceva. Practic, cele probate de mine erau ori prea largi ori prea transparente, eu imi doresc ceva care sa cada frumos pe langa corp si sa fie opaca.

Update : in sfarsit am gasit-ooo ! In magazinul Stradivarius.

Voi ce articole vestimentare v-ati hotarat ca e musai sa vi le cumparati in viitorul apropiat ?

2 thoughts on “Wishlist 2014

    1. Cu bluzele am rezolvat😀, iar in privinta blugilor ai dreptate, am vazut si eu ceva de genul in Zara acum cateva saptamani, multumesc ca mi-ai amintit ! Sapca era cum vroiam eu pe site-ul Bershka dar in Romania nu au adus-o😦 Merg pe mana ta si o sa fiu cu ochii pe accesoriile HM, poate am noroc :))

Lasă un răspuns

