Women who wear black (OOTD)

IMG_1816bfNu cred ca exista combinatie mai eleganta, din punct de vedere cromatic, decat cea dintre negru si auriu. Pe ideea acesta ar fi mers de minune la tinuta mea si o pereche de pantofi  simpli, cu toc si varf ascutit, tot negri ori cap toe cu auriu, insa am vrut sa „sparg” un pic clasicitatea outfit-ului cu un element „trendy” si am ales tenisii cu platforma care-mi plac atat de mult. Au si avantajul ca sunt mult mai comozi decat orice pereche de pantofi cu toc. Si totusi, am ramas cu gandul la cum ar fi aratat oare imbracamintea prezentata cu o pereche precum cea creata de maestrul Louboutin…

IMG_1817bf2

IMG_1802bfCand ma pregateam sa scriu lista cu vesmintele purtate, am realizat ca tinuta e formata in proportie foarte mare de haine Bershka. Se pare ca am un nou magazin preferat. Voi aveti unul ?

Sacou – Bershka // Camasa – Stradivarius // Colanti – Bershka (old) // Tenisi – Bershka // Colier & bratara – H&M

Black & Gold

4 thoughts on “Women who wear black (OOTD)

Lasă un răspuns

