What’s in my bag ?

Am vazut pe Tpu.ro o multime de intrebari de genul: „ce ar trebuie sa aiba o fata in geanta la scoala?” sau „voi ce purtati in poseta?”. Asa mi-am dat seama ca e musai sa fac si eu o postare pe tema acesta.

Sunt sigura ca articolul acesta va atrage si baietii, pentru ca am observat ca ei dintotdeauna au fost curiosi si intrigati de toate acele lucruri (aparent inutile) pe care doamnele si domnisoarele le care dupa ele peste tot. Deci, hai sa vedem ce am eu in geanta.

Ziua, la facultate 

in my school bag
  • In primul rand obiecte  necesare la scoala : pixuri, caiete, eventual o carte si coli A4.
  • Lucruri de care avem nevoie in general cand iesim din casa : chei, portofel cu bani, carduri si acte (de toate de la buletin pana la carnetele de student) si bineinteles nelipsitul smartphone. Persoanelor dependente de tehnologie vreau sa le transmit ca intr-o zi mi-am uitat telefonul acasa si surpriza (!) am supravietuit .
  • La capitolul „chestii de fete” nu sunt foarte multe de enumerat. In general imi iau doar un balsam de buze (Gerovital Plant, produs pe care il folosesc de cativa ani de zile), eventual un ruj sau gloss intr-o culoare naturala, oglinjoara, servetele uscate si servetele umede ori gel antibacterial.
  • In zilele in care stiu ca voi fi plecata mai mult de acasa, mai adaug si o sticla de apa plata si ceva de mancat; un mar sau savurosul croisant cu ciocolata de la Dorbob

Am vazut ca multe fete isi iau cu ele un intreg portfard la scoala. Nu pot sa inteleg de ce ai cara o greutate in plus avand in vedere ca scoala nu e locul in care sa ne etalam talentul intr-ale make up-ului. Un machiaj bine realizat cu produse de calitate trebuie sa reziste mai mult de cele 6 ore petrecute in medie intr-o zi la scoala. Mai mult, inca un strat de blush, fond de ten ori rimel va face ca tenul sa devina imbacsit, porii vor fi astupati, pielea nu va putea respira si in timp se va umple de cosuri sau bubite. Singurele produse carora le vad rostul la scoala sunt : pudra/servetele matifiante daca aveti un ten uleios cu tendinta de ingrasa si o crema de maini daca aveti piele uscata, descuamata si un deodorant.

Apropo de school bags, au revenit puternic in moda ghiozdanele pe care majoritatea dintre noi le purtam pe vremuri, in primii ani de scoala. Rucsacelul de mai jos il gasiti in magazinele H&M la pretul de 99 ron.

uju

Seara, in oras
in my bag night
  • Daca imi iau plic, nu ar fi multe de enumerat aici ca nu prea incap multe obiecte intr-un clutch. Telefonul, bani, chei si un balsam de buze, eventual si un ruj.
  • Daca iau o gentuta mai mare adaug si portofelul cu acte si carduri, gume de mestecat, ruj/luciu si/sau creion de buze, betisoare de urechi care se dovedesc foarte utile atunci cand ni se intinde fardul de pleoaple ori glossul, agrafe de par daca l-am prins, eventual un dermatograf si o oja transparenta, asta in cazul in care port ciorapi; stim toate ca daca ni se duce firul la dres doar lacul de unghii mai poate salva situatia.

Acestea sunt lucrurile pe care le am eu un general in geanta. Nu cred ca sunt exagerat de multe. Voi ce purtati in posete  ?

2 thoughts on “What’s in my bag ?

Lasă un răspuns

