Roses on my nails NOTW

IMG_2865

Oficial, e primavara ! Inspirata de trezirea naturii la viata mi-am pictat unghiile cu tradafirasi ! Cromatic, am mers pe o combinatie destul de cuminte si banala : negru cu nude. Insa pentru ca mie nu-mi plac lucrurile prea conformiste, ,poate v-ati dat seama deja, era musai sa adaug un strop de „sare si piper” manichiurii asa ca am ales tinte aurii.

Oficially, it’s spring ! Inspired by the awakening of nature, I painted my nails with roses ! Chromatically speaking, I went with a black and nude combo, a common one. But, because I’m not a fan of very conventional thnigs, as you may have noticed, it was essential for me to add some „spices” to the manichiure so I chose gold studs.

IMG_2857 IMG_2864

Lasă un răspuns

