Frumusetea nu este un lux, este un drept

Inceputul lunii martie, perioada in care doamnele si domnisoare isi doresc sa fie rasfatate, aranjate, dar mai ales cat mai frumoase ! Insa, dupa ce trec cele doua zile dedicate sexului frumos, parca prea multe femei uita ca „frumusetea nu este un lux, este un drept” si incep, din nou, sa se neglijeze.

Frumusetea reprezinta un dar primit de fiecare femeie de la divinitate, insa precum un diamant si frumusetea feminina are nevoie de „unelte” care sa o slefuiasca pentru a-si atinge adevaratul potential. Aceste unelte sunt in primul rand produsele cosmetice.

Carrefour vine in ajutorul nostru cu un nou brand de produse : Les cosmétiques, care sunt impartite in trei game: Hydra Science, cosmetice pentru ingrijirea fetei; Kera Science Professional, pentru ingrijirea parului si Nectar of Nature, pentru o ingrijire corporala completa.

Am aruncat o privire peste catalogul online si mi-am facut un mic wishlist, o lista cu produse pe care e musai sa le incerc !

hidrasciencemasca2hidrasciceneceservtele

Din gama dedicata ingrijirii fetei, Hydra Science am ales in primul rand Servetelele demachiante. De multe ori cand ajung acasa imi este prea somn ori sunt prea obosita pentru a ma demachia, si stim cu toatele ca demachierea e pasul peste care nu avem voie sa sarim niciodata daca ne dorim un ten frumos si sanatos ! Cu un pachet de servetele demachiante plasat pe noptiera am rezolvat repede si comod problema curatarii tenului inainte de somn.Daca punem la socoteala si pretul modic de doar 5,99 ron, acest produs devine un must have !

Urmatorul obiect selectat este Masca hidratanta. Asa cum trebuie sa ne hidratam zilnic corpul cu minimun 2 litri de apa pe zi, asa trebuie sa ne hidratam si pielea fetei, mai ales acum cand tenul este agresat de vantul primavaratec si inca se reface dupa ce a fost expus la temperaturile scazute din timpul iernii, dar si la aerul uscat din incaperile supraincalzite in sezonul rece.

parul2

Dintre produsele destinate ingrijirii podoabei capilare am ales Samponul si Balsamul Densi’ Volum. Parul meu este fin, moale si lipsit de volum, uneori sta turtit. Inca nu am gasit produse care sa imi rezolve aceasta problema asa ca sunt curioasa si nerabdatoare sa incerc cele doua produse din gama Kera Science Professional, mai ales ca imi place mult ambalajul lor, iar pretul este accesibil.

corpul2

In final, din gama Nectar of Nature pentru o ingrijire completa a corpului, am selectat Gomajul pentru corp cu ulei de nuca si Lotiunea de corp cu unt mango. Trebuie de pe acum sa ne pregatim pielea pentru vara. Primul pas este o exfoliere delicata prin care eliminam celulele moarte si impuritatile. Un produs cu ingrediente naturale precum cel prezentam mai sus este ideal.

Urmeaza hidratatea, despre a carei importanta nu are rost sa mai vorbesc. Incercand diverse branduri, am observat ca cel mai bine isi fac treaba cremele si lotiunile care contin unturi sau uleiuri din fructe ori plante, pentru ca lasa pielea extrem de moale, catifelata dar si frumos parfumata !

Acestea sunt cosmetice din gama Les cosmétiques pe care eu vreau sa le incerc cu prima ocazie. Sunt produse de baza, esentiale pentru ingrijirea noastra de zi cu zi si vi le recomand si voua !

Va invit sa rasfoiti catalogul online aici si sa imi spuneti care dintre produsele prezentate au ajuns si pe wishlist-ul vostru !

Lasă un răspuns

