Photo diary: February

Ultima luna a iernii e din fericire si cea mai scurta. Incet dar sigur temperaturile si durata zilele incep sa creasca. Ce bine !

The last month of winter is thankfully the shortest one. Slowly but surely, temperatures and the lenght of days start to rise. Thanks God !

Eu mi-am petrecut inceputul lunii lui Faurar invatand pentru sesiune si mariri. Efortul a meritat caci se pare ca voi avea si semestrul acesta bursa. Nu am uitat nici de distractie si am sarbatorit impreuna cu prietenii Valentine’s Day asa cum se cuvine, inspirati de motto-ul „Single and Fabulous”.

IMG_2710

Waves using Remington Rolls – review soon

IMG_2703

Spring is coming !

IMG_2426

I love crop tops ! Do you ?

IMG_2619 IMG_2599

Meet Maya !

IMG_2502

V-day Oufit

IMG_2695

Sweet break @ Fan Ice

IMG_2518

Details

IMG_2259

Midday snack

IMG_17722

When girls get bored, they take selfies :))

Lasă un răspuns

