Photo diary : March

Martie este una dintre lunile mele preferate. Multe flori, fete rasfatate, ziua care se lungeste, strazi inmiresmate dar si decorate cu petalele copacilor treziti la viata de razele primavaratece ale soarelui. Cum sa nu iti placa acesta perioada a anului ?
Iata in cate imagini cum am intampinat eu noul sezon.

IMG_1830

Martisorul, o traditie tare simpatica ce merita pastrata

IMG_2917

Nerd look

IMG_2599

Maya❤

IMG_2868

Tulips for mother

IMG_3024

De mica am fost si sunt o stelista infocata

IMG_3050

Iepurasul de Pasti

IMG_2845

New favourite scent

IMG_2957

A good quote to live by

IMG_2992

Iubesc acest machiaj dramatic

IMG_2997

Articol nou pe www.studentie.ro Ma puteti citi aici

IMG_2703

Lalele, lalele, frumoasele mele lalele…

Lasă un răspuns

