Prea multa credinta strica

Am observat ca e la moda sa fii ateu. Poate pentru ca in ultimul timp oamenii, in general, au tendinta sa fie mai liberi, mai emancipati, dorindu-si independenta chiar fata de acea forta superioara despre care vorbeste religia; dar pana la urma motivele conteaza mai putin.

Mie una mi se pare trist sa nu crezi in nimic, caci asta inseamna sa fii ateu. La fel de trist mi se pare si scenariul in care te lasi manipulat de niste dogme bisericesti, si faci unele lucruri pe care nu le doresti sau, din contra, te abtii de la lucrurile care, poate, te-ar face fericit doar pentru ca ai impresia ca vei fi pedepsit intr-o presupusa viata de apoi.

Eu cred ca exista o forta suprema, un Dumnezeu, foarte posibil creatorul nostru. Mi-e greu sa accept faptul ca noi oamenii, fapturi atat de imperfecte si limitate, reprezentam cel mai evoluat grad al unei vietati. Ma indoiesc, insa, (…) pentru continuare articolului click aici.

Lasă un răspuns

