Karla mi-a gasit rochia perfecta !

V-am mai povestit despre faptul ca nu imi place sa port pantaloni, mai ales blugi; mi se pare ca nu imi sta bine in ei si sunt comuni, banali. Daca ar fi doar dupa mine as purta rochii de dimineata pana seara. Acum ca vremea s-a mai incalzit chiar pot face acest lucru !

Deoarece o superstitie cunoscuta spune ca de Paste trebuie sa purtam haine noi m-am pus pe cautat websiteuri de pe care sa pot comanda rochii in ton cu tendintele sezonului actual. Asa am gasit www.karla.ro, un site burdusit cu haine frumoase si moderne, pe care le puteti achizitiona la preturi extrem de atragatoare ! Prin pret atragator inteleg faptul ca va puteti cumpara o rochie chic si de buna calitate cu doar 39,99 ron.

Una dintre piesele pe care mi s-a pus mie pata e Violet. Are o croiala foarte femina, care avantajeaza orice tip de silueta. Lungimea ii da un aer clasic si foarte ladylike, insa insertia transparenta de organza si pliurile o transforma intr-o creatie foarte trendy ! E disponibila in trei culori : alb, negru si corai si o puteti achizitiona la pretul de doar 79,99 ron. Deja imi si imaginez cum as purta aceasta rochie : cu un colier masiv alb ori turcoaz si cu o pereche de sandale cu toc inalt nude, sau chiar cu o pereche de tenisi Converse albi, clasici pentru o zi relaxata.

Hainele disponibile pe site-ul Karlei reprezinta o combinatie intre clasic si modern. Poti gasi modele cu care sa iti compui tinute pentru orice ocazie, de la outfituri office sau smart casual pentru scoala si job pana la tinute elegante de seara. De asemenea, rochiile disponibile se gasesc intr-o multitudine de culori si croieli astfel ca poti fi sigura ca  vei gasi un model care sa iti avantajeze silueta si nuanta pielii.

Daca v-am starnit macar un pic curiozitatea va invit sa aruncati o privire pe siteul karla.ro in sectiunea dedicata rochiilor (click aici). Sa reveniti apoi cu un comentariu aici pe blog in care sa imi spuneti daca am avut sau nu dreptate cand v-am zis ca modele disponibile sunt tare simpatice, iar preturile foarte accesibile.

Lasă un răspuns

