O bautura cu stil

Buna dimineata ! E 1 mai, Ziua Internationala a Muncii. Stiu ca majoritatea lumii se cinsteste cu mici asortati la o bere rece, insa eu am o alta propunere pentru voi, pentru a face aceasta sarbatoare mai festiva.

Chiar daca nu sunteti amatoare de lichori bahice cu siguranta ati auzit macar o data de cocktailul Cosmopolitan, devenit celebru datorita serialului Sex & The City.

Eu vreau sa va prezint o alta bautura, mai slaba decat un Cosmopolitan, insa cel putin la fel de eleganta : Passion Fruit Mimosa.

Aveti nevoie de vin spumant, eu am ales unul demisec, suc de portocale, preferabil fara pulpa si sirop de fructul pasiunii (il gasiti in Auchan).  Intr-un pahar de sampanie (flute) adaugati 1/2 vin si 1/2 suc. Adaugati un strop (dash) de sirop, dupa preferinta. Ideal e sa raciti ingredientele inainte de a prepara cocktailul.

Pentru decor puteti folosi o capsuna sau feliuta de portocala. Sper sa va placa, pofta buna !

IMG_3298

2 thoughts on “O bautura cu stil

Lasă un răspuns

