Instalatiile electrice si cablurile casei tale

Sunt foarte multe lucruri de facut atunci cand te hotarasti ca a venit timpul sa aduci ceva schimbari casei tale. Eu incerc de foarte multa vreme sa imi pun casa la punct si sa termin odata cu tot ce mai am de facut. Lucrez de vreo doi ani sa reabilitez casa de la tara unde vreau sa ma mut cu familia.

Trebuie sa mai pun cabluri pentru instalatii electrice ca sa finalizez si aceasta parte sa avem in sfarsit curent din nou. Am luat niste cabluri foarte bune de pe un site interesant unde sunt multe materiale de constructii. Nu ma asteptam ca de pe net sa imi pot cumpara chiar si cabluri electrice. Imi place ca sunt firme care se gandesc si la constructori si in acest fel ofera cele mai avantajoase metode de a cumpara.

De pe http://arabesque.ro/instalatii_sanitare_si_termice.html am luat niste lucruri foarte bune pentru instalatia sanitara. Trebuie sa tragem cat mai repede tevile de apa la baie si bucatarie sa terminam si alimentarea cu apa in casa. Cred ca in maxim trei luni totul va fi gata si ma voi putea muta impreuna cu familia in noua mea casa.

Imi place ca pe arabesque.ro pot sa comand orice am nevoie ca sa imi construiesc casa la care visez de foarte multa vreme. O sa fac foarte multe lucruri frumoase la tara mai ales pentru cei mici. Vreau ca ei sa se simta mereu bine si sa le placa locul in care noi vom sta. Facem tot ce le place.

Lasă un răspuns

