1 mai muncitoresc ?

Sunt curioasa voi ce ati facut de 1 mai, daca ati sarbatorit intr-un fel anume sau intr-un loc special, ori pur si simplu v-ati multumit cu o portie de mici si o bere rece la cel mai apropiat restaurant ?

Pentru mine, modalitatea ideala de petrecere a acestei sarbatori ar fi fost la mare. Pe plaja luminata de lasere multicolore si presarata cu paiete jucause, ascultandu-i pe Robert Dietz sau Luciano, dansand alaturi de prieteni bine dispusi dar si alaturi de necunoscuti imbracati care de care mai traznit, mai extravangant. Pentru amatorii de festivaluri de genul Sunwaves si The Mission, Mamaia pare un fel de Eden in aceasta perioada, taramul de vis.

Din pacate eu am lasat totul pe ultima suta de metri si am asteptat dupa persoane care la randul lor au asteptat dupa mine, asa ca nu am mai ajuns pe litoral. Insa, nu ma plang, e invatatura de minte si cu siguranta la anul nu voi mai lipsi.

Ca sa nu zic ca nu am mers nicaieri, am petrecut doua zile cu familia la casa noastra de vacanta situata in localitatea Dumbravita de Codru, la 60km de Oradea. Este o regiune pitoreasca, muntoasa, situata in defileul Crisului Negru. Am respectat traditia : am consumat gratare, mici, dar si Corona alintata cu lamaie (daca nu sunteti amatori de bere, e musai sa incercati o Corona, sunt sanse mari sa va schimbati parerea).

Va las si cateva poze si astept cu mare interes comentarile voastre despre ce ati facut voi in aceasta mini vacanta de 1 mai.

IMG_3502 IMG_3472 IMG_3489

IMG_3460

 

2 gânduri despre „1 mai muncitoresc ?

Lasă un răspuns

